Alla inlägg under oktober 2008

Av Christoffer - 21 oktober 2008 22:43

Ojojoj, det här börjar ju fan nästan bli en dålig blogg, men ska jag vara ärlig så händer det inte så mycket annorlunda nu för tiden.

Som nog många vet har jag börjat skolan nu, och verkligen på riktigt, brukar inte vara hemma förrän vid 20 tiden, och därefter händer det oftast inte så mycket, oftast!

Var dock ute och flög nu i helgen, första gången på länge, men det är ju som att cykla, tog inte lång tid innan flygvärdinne smilet var påklistrat igen, najs.


Man hör rätt många roliga och ibland dumma kommentarer ombord. Som exempel nu i helgen kom det ombord ett par damer i 50 års ålder och när de går ombord på planet utbrister den ena "men oj vad långt och smalt det är". Fick hålla mig från att skrika ut, "vad fan tror du, det är ju ett jäkla flygplan", ibland undrar man.... =D


Annars? bra med er!? folk har sina egna saker för sig. Adams jobbar i sthlm, Dimitrakis och Nettrup pluggar i lund, Ekstrand är kvar på Appelstore, Rejnholm i cph, jag på Mah, Larsson vet man aldrig var han är =) alla ni andra hoppas jag är nöjda med det ni gör också, annars så misströsta inte, man har ju gott om tid att hitta på något annat att göra.

Så crazy det ska bli efter plugget, det är en sak som är säkert!


Snart halloween, dax att dra fram fakeblodet och kattlinserna, ses vi inte innan så ses vi och skräms på stan! 


ha det underbart! 

Presentation

Omröstning

Sensation White kommer åter till Köpenhamn i år och gissa vem som kommer vara där!!? Kommer du??
 JA!
 naaää

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards