Alla inlägg under februari 2009

Av Christoffer - 22 februari 2009 20:45

Hallå mina underbara vänner och ni andra!

Vilket jävla ös det är här alltså, börjar ju likna något! :) Ja jag vet, sarkasmen är min starka sida, år av träning ger resultat må jag säga!


Det finns mysko folk ute i världen, idag har jag sett en vuxen kvinna peta kråkor och sedan stoppar hon fan in fingret hon haft i näsan, i munnen. En vuxen kvinna som käkar snor.. kul för hennes kille (visserligen tvivelaktigt) som ska pussa hennes snoriga läppar sen.. mmmm...


Och sen ännu värre, en "glassig" kille på kastrup som glider runt i Buffalo-skor. Det är ju nästan värre än att käka kråkor, tänkt bara kråkätaren i buffalo, haha hoppas hon inte får några barn så hon för den genen vidare. Okej, kanske lite hårt sagt, önskar henne allt gott i världen men man måste ju få reagera!!!


Det är vinter, fortfarande, men efter vinter kommer vår, och då vet vi alla vad som händer, MOTOOORCYKEEEL! jadå! sen kommer sommaren, det blir motorcykelsemester, greklansemester, mojito vid djuphavsbadet, oj vad det ska glassas!

 Jag hoppas ni har investerat i ett par feta solbrillor, det är A & O! =)


that´s all folks!! "was the stoory"??... tell me, i want to know!

wiedersehen and calinichta (sorry chrille, men hur stavas det?) 

Presentation

Omröstning

Sensation White kommer åter till Köpenhamn i år och gissa vem som kommer vara där!!? Kommer du??
 JA!
 naaää

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards