Alla inlägg under januari 2009

Av Christoffer - 14 januari 2009 15:36

Hallå alla vandrare!

Precis kommit in i värmen, mör och härligt belåten efter en dags skidåkning. Som skrivet så är vi ett gäng på skidsemester i åre, fjärde dan idag och vi har det riktigt toppen!!  Vi har bara haft en smärre hjärnskakning, nån sträckning och några trädbrakare men utöver det inga yttre skador. Levern däremot tog nog några uppercuts igår när vi var ute och skakade händer och rumpa på "Bygget" (en nattklubb som ligger här).


Grabbarna var ute på vift idag också. tjejerna var uppe i ottan och raceade backarna när liftarna öppnade vid nio. Vi däremot kravlade oss utanför dörren vid tolv tiden. Varken jag, tobbe eller irre lider av ett utvecklat lokalsinne, så när vi (irre) skulle ta en genväg genom skogen hamnade vi på en ödslig väg. efter lite taktiskt framryckande på en kvart hamnade vi tillslut vid liften, så allt löste sig ju ändå. Några backar, en voffla, en och annan vurpa så hamnar vi hemma i vår trygga vrå.


(några fina bilder på det lite finare folket!)

Ikväll är det spelkväll, tjejerna utklassade oss på förra spelet "kampen mellan man och kvinna", så det är vår tur att krossa dom ikväll!

Ha det bra och krya på er!!!

Av Christoffer - 8 januari 2009 17:29

Hajdidoodi!


Nu sitter jag på kastrup, och ær skittaggad! så sugen man ær på att ut och festa, confusion med 666 som pumpar i lurarna, imorgon så jæævlar!


Jobbdag idag, har precis varit i berlin och skulle egentligen vara på væg till oslo nu, men flygtypen som jag flyger (MD) hade blivit utbytt till en airbus istællet, och då fick jag airportstandby som det heter. Jag sitter av tiden hær på basen som jag egentligen skulle jobbat och har typ jour om nån skulle sjuka sig eller nått. fixa lite datorærenden sen ska jag in och sova en stund, najs!


På lørdag bær det av till Åre, inga mindre æn Irre nomaden, Tobbe gullet, Helena klippan, Agnes proffsskidaren, Gabbi lilltøsen och Jag ølsugen ska med! En veckas hærlig skidåkning och festande med polare, ska bli riktigt kul.. ni får komma førbi och spana bilder næsta vecka. Tobbe supen under bordet, Agnes 360', irres plogande ner før barnbacken, mig i trædet.


Næ men in och duna i en fåtølj! ses vi inte på Crown imorgon, dær en viss man ska jobba, så ses vi snart!!


Krya på er........

Presentation

Omröstning

Sensation White kommer åter till Köpenhamn i år och gissa vem som kommer vara där!!? Kommer du??
 JA!
 naaää

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards