Direktlänk till inlägg 15 juli 2009

I Bergen finns det berg!

Av Christoffer - 15 juli 2009 20:37

God kväll mina damer och herrar och hjärtligt välkomna ska ni vara till Bergen. Bergen är en trevlig och väldigt fin stad belägen någonstans i Norge! Mycket natur, vilket jag gillar. Och berg i Bergen såklart.


Ska vara ärlig och säga att det inte hänt så mycket idag, jobbat 2,5 timme, men käkat den godaste hamburgertallriken i mitt liv, dock för blygsamma 179 nok, men i norge får man nästan punga upp med 200 sedeln när man spiser på Burger King också, inte riktigt, men nästan.


går upp kl 04.15 imorgon, men jag är inte bitter för det....!.....


Ska nog ta med min kommande flickvän hit, riktigt mysigt faktiskt. Naturen och allt. Och som min far brukar säga,

-"Gift dig inte med en kvinna innan du bott in tält med henne."

-" inte en jävla chans, klarar hon inte av det jag gillar mest, så får det fan va!" Kommer kanske inte låta så, men faktiskt viktigt för en som alltid är redo och där det flyter barr i ådrorna! 


Ska ta och tala lite vett med den vita puffen på sängen här! God Natt 

 
 
Ingen bild

Far

15 juli 2009 23:02

Glädjande att se att du tar till dig av mina visdomsord ;-D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christoffer - 13 september 2009 23:01

Tuffa grabbar med bra balans... inte jag alltså!      Buonanotte      ...

Av Christoffer - 6 september 2009 18:04

Hallå alla söndagströtta!   Klockan är 6 och man har inte gjort något idag, visserligen jobbat en tur men inget värt att skriva om.   Skolan har satt igång igen, 2 år kvar innan man är byggingenjör på riktigt, det går fort.   Stiffeaway har gått ner...

Av Christoffer - 27 augusti 2009 19:30

God eftermiddag alla nyvakna!   Själv är jag inte nyvaken, inte jobbat men ändå åstadkommit en massa idag, träffat folk, renoverat, tränat, känns bra när man känner sig duktig! =)   Tyvärr börjar motorcykelsässongen lida mot sitt slut (iaf om några m...

Av Christoffer - 24 augusti 2009 00:38

Äntligen blev det av... I lördags sprutade det testosteron ur öronen på 21 krigssugna grabbar vid Löddeköpinge! Anledningen var Paintball. En riktigt rolig eftermiddag med pulsen på topp när kulorna ven bara centimetrar från huvudet, ibland, och ibla...

Av Christoffer - 14 augusti 2009 03:04

Idag ær det MALMØØFESTIVALEEEEN!!

Presentation

Omröstning

Sensation White kommer åter till Köpenhamn i år och gissa vem som kommer vara där!!? Kommer du??
 JA!
 naaää

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards