Alla inlägg den 14 september 2008

Av Christoffer - 14 september 2008 23:32

Hallå alla slöfockar, hoppas att allt är bra och livet rullar på som det ska!

Andra veckan i skolan avklarad med glans, eller ja, vet inte hur glänsande saker hinner bli på två veckor men avklarad iaf!


För att inte bli helt pank så får man använda sina underbara lediga helger till jobb. Jag måste jobba 5 dagar i månaden för att behålla jobbet, denna helg blev det 2.

Och till den misslyckade biten - Idag skulle jag flugit ToR till munchen och till Prag. Fick reda på att min kära vän Mr. Larsson skulle flyga hem från zurich så gjorde en ansträngning och fick bytt munchenflygningen mot zurich istället. 

Jag tänkte överraska Johan och sa därför att jag inte fick flygningen. Väl framme i Zurich står jag förväntansfullt och hälsar alla välkomna och, nu kommer Johan. Nähä, men nu kommer han, nä, inte det heller.... och tillslut var alla ombord, och ingen Johan. Snacka besviken alltså! väl hemma i Sverige igen får jag reda på att Johan tog ett tidigare flyg eftersom jag inte skulle flyga hans. Plan som gick i kras eller vad. Skulle ju flyttat upp på business, bjudit på champagne och hela kalaset, men vad ska man göra??!! =)


Matte dugga (deltenta) imorgon, håll tummarna för mig!


Ey vi ses 

Presentation

Omröstning

Sensation White kommer åter till Köpenhamn i år och gissa vem som kommer vara där!!? Kommer du??
 JA!
 naaää

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards