Direktlänk till inlägg 20 maj 2008

Sista inlägget från Dublin, för den här gången!

Av Christoffer - 20 maj 2008 21:14

Godkväll vänner och familj!


Nu är det sista dan jag är i Dublin, imorgon bär det av hemåt, med blandade känslor! Jag är sverigekär, så det ska bli skönt. Vardagen är min fiende. Men vardagen på sommaren kan man göra till en sjuhelskottas bra vardag ändå, så det är nog inga problem! Kommer bli lite tomt när man kommer hem, här har funnits folk runt en helt tiden, om man så varit uppe 7 på morgonen eller 5 på natten så är här alltid någon uppe! Så bli inte förvånad om jag står och bankar på just din dörr en onsdag natt kl 4, sällskapssjuk!!


Idag har det varit tourbussdag igen, det ni. Men nu har det bara varit Dublin runt, hamnade inne på "Guinness Store House" då jag hörde några på bussen satt och pratade om att det skulle kul. Det är ju en sak man måste göra när man är i Dublin. 13 € för inträdet och då ingick en pint Guinness på 7 våningens panoramabar, det var coolt! Det var en trevlig liten vistelse där, tog längre tid än jag trott, så när jag var klar så var det dags att dra sig hemåt igen (tourbussarna slutar gå vid 6-7 tiden, tråkigt att bli sittandes någonstans i södra Dublin (bor i norra delen, den mindre fina).


Hoppas att ni haft rolig läsning, det är skönt att få dela mig sig av vad man upplevt då jag inte har någon här att dela dte med direkt! titta gärna förbi lite då och då, är ju ute och reser en del med jubbet. Det blir Bryssel och Amsterdam i slutet av maj, får se vad för skoj som händer då!


Ska bli kul att träffa er alla igen, 20 dagar, känns som man varit borta längre! Bara så ni vet så ska det här bli en Höjdar sommar!

Vi ses snart!


Från oss alla till er alla, ha det skitbra!


(lite bilder från Guinness store house)

 
 
Ingen bild

Pappa

21 maj 2008 00:40

Bara undrar hur många biljetter du har till hemresan - i fall min gode vän Tyrconnell får plats

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christoffer - 13 september 2009 23:01

Tuffa grabbar med bra balans... inte jag alltså!      Buonanotte      ...

Av Christoffer - 6 september 2009 18:04

Hallå alla söndagströtta!   Klockan är 6 och man har inte gjort något idag, visserligen jobbat en tur men inget värt att skriva om.   Skolan har satt igång igen, 2 år kvar innan man är byggingenjör på riktigt, det går fort.   Stiffeaway har gått ner...

Av Christoffer - 27 augusti 2009 19:30

God eftermiddag alla nyvakna!   Själv är jag inte nyvaken, inte jobbat men ändå åstadkommit en massa idag, träffat folk, renoverat, tränat, känns bra när man känner sig duktig! =)   Tyvärr börjar motorcykelsässongen lida mot sitt slut (iaf om några m...

Av Christoffer - 24 augusti 2009 00:38

Äntligen blev det av... I lördags sprutade det testosteron ur öronen på 21 krigssugna grabbar vid Löddeköpinge! Anledningen var Paintball. En riktigt rolig eftermiddag med pulsen på topp när kulorna ven bara centimetrar från huvudet, ibland, och ibla...

Av Christoffer - 14 augusti 2009 03:04

Idag ær det MALMØØFESTIVALEEEEN!!

Presentation

Omröstning

Sensation White kommer åter till Köpenhamn i år och gissa vem som kommer vara där!!? Kommer du??
 JA!
 naaää

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards