Alla inlägg den 19 maj 2008

Av Christoffer - 19 maj 2008 17:48

Ett kort litet ointressant inlägg för vissa, men för vissa ett underbart!

Fick precis en uppenbarelse, houseguden kom och hälsade på. Rättare sagt så tankade jag ner ett album med en kille som heter "David Guetta", fick namnet av en kille, inte hörs artistnamnet innan men D A M N, älskar det. flera radioremixer har gjorts på hans låtar men orginalen är underbara!


Han är från och med nu min favoritartist, och Chrille, han kommer bli din favorit när du lyssnar på honom. Rekomenderar alla att lyssna på låten om ni överhuvud taget gillar partymusik ens litegrann!


http://www.youtube.com/watch?v=rzlg-7ja_y4 


God bless house!



("tanka ner "David Guetta" med albumet "pop life")

Av Christoffer - 19 maj 2008 00:50

Tur det inte handlar om stora summor!!


Så här är det: För de som inte visste det så är jag Flygvärd på SAS i Köpenhamn. Vi har förmånen att köpa billiga flygbiljetter, genom vår fina SASportal på internet. Men eftersom jag ni har skaffat en fin Macbook som inte är helt kompatibel med Sasportalen så kan jag inte boka resor från den.

Då mailar jag min goda morbror som också jobbar på sas och ber honom beställa en flygbiljett till mig, skickar med visakort nummer så det bara är att betala.

Men som den ordentliga påg jag är så släpar jag mig själv ner till ett internetcafé senare på dan och bokar biljetten från en PC därifrån. Det fungerade bra och fick ett mail dagen efter och biljetten var bokad och betald.


Vad jag glömde var att maila min morbror (som nu är i Seattle och kör motorcykel) och meddela honom att jag bokat biljetten själv!


Fick ett mail av honom idag där det stod att han skulle se vad kan kunde göra, och 20 min senare hade jag fått ett mail till av honom där det stod att biljetten var bokad.


Nu väntar jag bara på att kvittot från sas ska komma till mailen. Mailade tillbaka till min morbror och bad honom försöka avboka resan (vilket jag inte kan göra från min dator). Men i värsta fall så får jag vara den enda på planet som åker hem med 2 biljetter.


Men man får ju se det från den ljusa sidan, jag har en garanterad plats att lägga min tidning på bredvid mig =)


Som det kan gå, när inte haspen är på! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Sensation White kommer åter till Köpenhamn i år och gissa vem som kommer vara där!!? Kommer du??
 JA!
 naaää

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards