Alla inlägg den 7 maj 2008

Av Christoffer - 7 maj 2008 16:07

Då sitter man på det nya stället! gårdagen fixades det med pps.nr och jobbades, massa nyttigheter! Idag sitter jag på en "takterass" och dricker bärs!

En portugis på jobbet sa att de hade en säng ledig där han bodde, en radhus med 3 våningar. Jag delar rum med någon advokatstuderande nisse som jag inte har träffat än, men han ska tydligen vara bra. Betalat 200 € för de 2 resterande veckorna här, låter dyrt men hade garanterat inte hittat något bättre billigare. Bor med 2 killar och 2 tjejer i min ålder, eller under 30 iaf, brasilianare tror jag! Har även ett gäng yngre folk som grannar så det kan nog bli hur bra som helst här.

Det var ju lite sorgligt att ta avsked av min rumänska vän, men vi bestämde att vi skulle ut någon kväll!

Idag är det onsdag och jag ska inte jobba förrän på fredag, det blir nog en "dublintour" buss imorgon, spana in Jameson destilleriet och sånt man måste göra här!

Just det, vi har typ ett gym och soffa ute på "takterassen", bra då man inte tränat på 2 veckor!


Känns lite bättre nu när man vet att man kommer träffa lite folk i sin egen ålder =)

Cheers mate!


 Skriv gärna någon kommentar så vet jag vem det är som är här! roligt att läsa!


(Jag & rumänen, jag & ölen, "gymmet")

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Sensation White kommer åter till Köpenhamn i år och gissa vem som kommer vara där!!? Kommer du??
 JA!
 naaää

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards