Direktlänk till inlägg 2 augusti 2008

Kawasaki Er-6

Av Christoffer - 2 augusti 2008 09:44

Hallå alla friska och glada, och hallå till er sjuka och sura också för den delen!


Jag skulle vilja hälsa en ny familjemedlem välkommen!

Det är en stark, maskulin kvinna, hur illa det än låter så är jag otroligt nöjd! =) Vi snackar självklart motorcykel!!!

De som känner mig vet säkert att jag varit inne på att skaffa en Ducati monster, så jävla rå och, allt! Men för en vecka sedan så hittade jag den här lilla skönheten på blocket och tänkte att, ta kan ju prova den! Kawasaki Er-6n, en 06a, utsedd till världens vackraste motorcykel 2006 och även toppsäljare i Sverige. Talar ju lite för sig själv att den är underbar att köra! 650cc och 72 pollar låter kanske inte överdrivet mycket, men den gör verkligen vad den ska iaf!! =D

Mycket pengar, mycket svett (dock inget blod eller tårar), men det är verkligen mödan värd kan jag lova!


Ska ut och köpa handskar, stövlar och ryggskydd nu, den har jag Allt!


Lovar att tuta lite och vinka om jag ser er, om ni gör detsamma!

Nästa projekt är högskolan! Byggteknik i 3 år, då kan vi snacka blod och tårar =)

Men tills dess, se er för en extra gång innan du går över gatan!


Over and out...

 
 
Ingen bild

Irre

3 augusti 2008 10:20

Vi vill ha bild på den nya familjemedlemmen juh!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christoffer - 13 september 2009 23:01

Tuffa grabbar med bra balans... inte jag alltså!      Buonanotte      ...

Av Christoffer - 6 september 2009 18:04

Hallå alla söndagströtta!   Klockan är 6 och man har inte gjort något idag, visserligen jobbat en tur men inget värt att skriva om.   Skolan har satt igång igen, 2 år kvar innan man är byggingenjör på riktigt, det går fort.   Stiffeaway har gått ner...

Av Christoffer - 27 augusti 2009 19:30

God eftermiddag alla nyvakna!   Själv är jag inte nyvaken, inte jobbat men ändå åstadkommit en massa idag, träffat folk, renoverat, tränat, känns bra när man känner sig duktig! =)   Tyvärr börjar motorcykelsässongen lida mot sitt slut (iaf om några m...

Av Christoffer - 24 augusti 2009 00:38

Äntligen blev det av... I lördags sprutade det testosteron ur öronen på 21 krigssugna grabbar vid Löddeköpinge! Anledningen var Paintball. En riktigt rolig eftermiddag med pulsen på topp när kulorna ven bara centimetrar från huvudet, ibland, och ibla...

Av Christoffer - 14 augusti 2009 03:04

Idag ær det MALMØØFESTIVALEEEEN!!

Presentation

Omröstning

Sensation White kommer åter till Köpenhamn i år och gissa vem som kommer vara där!!? Kommer du??
 JA!
 naaää

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards