Direktlänk till inlägg 7 augusti 2008

Borta och längtar hem!

Av Christoffer - 7 augusti 2008 13:20

Tjenamors!

Inte så många som grattat mig till nya hojen, lite dåligt tycker jag =)

Aja, har grattat mig själv så det räcker och bli över!


Sitter för tillfället på hotellet i Bergen i Norge. Grådassigt väder så man vill inte ut. Sitter istället och läser på sporthoj.com, en sida för alla med sportcyklar. Där har de en tråd med bara Er6 ägare, man lär sig riktigt mycket!

Nu vill man bara hem och köra =) men tyvärr ska man en kortnatt till Turku i Finland senare idag. Men på fredag jäklar, håller tummarna för uppehåll!!


Ska ut och gå en runda i berget här, kan inte sitta inne och nörda hela tiden. Börjar bli en lite tråkig utomlandsblogg nu känner jag, men sen händer det desto mer hemma, som man inte alltid kan skriva här =)


Hoppas att det blir någon kul resa i slutet av augusti iaf!


Och till alla er oroliga där ute, kom ihåg! 

"Det är inte farten som dödar, det är smällen!"

"It's not the fart that kills, it's the smell!"


..................................WROOOM...... 

 
 
Ingen bild

Wesslan

11 augusti 2008 06:05

Tjenare kompis! Du jag har försökt få tag på dig via mailen. Kan du kolla om du fått ett mail av mig, skulle vatt en vecka sedan ungefär som jag skickade det.. Ha det!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christoffer - 13 september 2009 23:01

Tuffa grabbar med bra balans... inte jag alltså!      Buonanotte      ...

Av Christoffer - 6 september 2009 18:04

Hallå alla söndagströtta!   Klockan är 6 och man har inte gjort något idag, visserligen jobbat en tur men inget värt att skriva om.   Skolan har satt igång igen, 2 år kvar innan man är byggingenjör på riktigt, det går fort.   Stiffeaway har gått ner...

Av Christoffer - 27 augusti 2009 19:30

God eftermiddag alla nyvakna!   Själv är jag inte nyvaken, inte jobbat men ändå åstadkommit en massa idag, träffat folk, renoverat, tränat, känns bra när man känner sig duktig! =)   Tyvärr börjar motorcykelsässongen lida mot sitt slut (iaf om några m...

Av Christoffer - 24 augusti 2009 00:38

Äntligen blev det av... I lördags sprutade det testosteron ur öronen på 21 krigssugna grabbar vid Löddeköpinge! Anledningen var Paintball. En riktigt rolig eftermiddag med pulsen på topp när kulorna ven bara centimetrar från huvudet, ibland, och ibla...

Av Christoffer - 14 augusti 2009 03:04

Idag ær det MALMØØFESTIVALEEEEN!!

Presentation

Omröstning

Sensation White kommer åter till Köpenhamn i år och gissa vem som kommer vara där!!? Kommer du??
 JA!
 naaää

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards