Direktlänk till inlägg 29 augusti 2008

Det vackraste jag vet, är att se dig, när du..... VRÅÅLAR!

Av Christoffer - 29 augusti 2008 22:11

Vackert, hett, coolt, farligt, (mesigt?), rått och alldeses, alldeles underbart!

Det är bara några få  adjektiv som beskriver en (man? känner mig rätt pojkaktig väl på den) med sin mc.

Idag, förutom en tur till Aten, har det rullats mc. Tyckte det var dax att fånga känslan på bild, och vi har gjort vårt bästa!

Det är jag och mina (nya) kära vän Jonas som brukar vara ute och rulla. Ibland lite hit och ibland lite dit, och idag var vi där! Allt jag ville var att dela med mig lite av den för tillfället enda kvinnan med otroligt vackra former, hade varit sorgligt om man fått nöja sig med en plåtkvinna hela livet, men för nu så räcker den gott och väl =) Enjoy...


Min gudinna vid brofästet!

Jonas på sin Er6-f


Jag på spaning vid luftkastellet!


Jonas missnöjd, eller bara lever sig in i "knutte"-rollen?

Jag som "wheelar" på båda hjulen!

 
 
Magnus

Magnus

3 september 2008 17:17

Menar du att den lilla fjutten kan VRÅÅLA? Tror det är dags att visa upp min dunder-maskin så att du får höra hur en RIKTIG motorcykel skall låta :).

http://underbara.bloggagratis.se

 
Jennifer

Jennifer

4 september 2008 15:59

Svarade på din omröstning om raggningsrepliker. Och hade jag varit full kastrull så hade jag nog gillat "Hej, jag har stånd och det är ditt fel!" Den var charmig tycker jag! Haha. ;)

http://www.henniher.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Bloggowner

4 september 2008 19:33

Haha, vet inte vem du är jennifer men kul att du tittade förbi, kanske ska testa den nästa gång man är ute, får hoppas man drar den för dig då! =)

Och mange, mange! Det är som dom säger po dansk, "De er ikke störelsen, de er rörelsen" (lite försvenskat men budskapet går fram.) Jag drar ju lätt dig! ;D får racea nån dag!

 
Magnus

Magnus

7 september 2008 15:29

"Bättre stor och rapp
än liten och slapp!"

http://underbara.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christoffer - 13 september 2009 23:01

Tuffa grabbar med bra balans... inte jag alltså!      Buonanotte      ...

Av Christoffer - 6 september 2009 18:04

Hallå alla söndagströtta!   Klockan är 6 och man har inte gjort något idag, visserligen jobbat en tur men inget värt att skriva om.   Skolan har satt igång igen, 2 år kvar innan man är byggingenjör på riktigt, det går fort.   Stiffeaway har gått ner...

Av Christoffer - 27 augusti 2009 19:30

God eftermiddag alla nyvakna!   Själv är jag inte nyvaken, inte jobbat men ändå åstadkommit en massa idag, träffat folk, renoverat, tränat, känns bra när man känner sig duktig! =)   Tyvärr börjar motorcykelsässongen lida mot sitt slut (iaf om några m...

Av Christoffer - 24 augusti 2009 00:38

Äntligen blev det av... I lördags sprutade det testosteron ur öronen på 21 krigssugna grabbar vid Löddeköpinge! Anledningen var Paintball. En riktigt rolig eftermiddag med pulsen på topp när kulorna ven bara centimetrar från huvudet, ibland, och ibla...

Av Christoffer - 14 augusti 2009 03:04

Idag ær det MALMØØFESTIVALEEEEN!!

Presentation

Omröstning

Sensation White kommer åter till Köpenhamn i år och gissa vem som kommer vara där!!? Kommer du??
 JA!
 naaää

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards