Alla inlägg den 23 juni 2008

Av Christoffer - 23 juni 2008 16:26

Hallå ja, antar att ni överlevt midsommar om ni är här, det glädjer mig! =)


Börjar kännas "hemmasom" här på hotellet. Favorithotellet av alla faktiskt.

Jag har glömt min rakapparat hemma, ser inte så bra ut att gå runt med mer hår på hakan än på huvudet när man traskar runt på planet. På SAS Radisson så kan man säg till om man glömt någon hygienartikel som det så fint heter, så får man det av dem. Sa att jag ville ha ett rakset, "it will be on your room in a minute". "thank you" sa jag på knagglig engelska och gick upp på rummet. Och verkligen en minut senare så knackar rakhyveln på dörren, det är fan verkligen service, inte för att jag betalat för servicen men bara att tacka och ta emot ändå =)


Igår var vi i Amsterdam, var ute och käkade och så men när man ska upp kl 5 så är man inte sugen på så mycket annat (undantagsvis ibland). En eloge till alla er som går upp kl 5 varje morgon (cecilia) för mig blir det 3 dagar i rad, Saudan va trött man e!


Ska upp på fitnesscentret som ligger här på översta våningen, nyrenoverat och fint säger ryktesvägarna! Försöka att inte somna på bänkpressen, halsen tar så mycket skada då!


Ha det bra och sov gott!

Ni är dåliga på det här med skrivandet, räcker med att litet uppmuntrande hej!


"Mannekenpis" (känd staty av en liten kissande pojke, hrmm)

Presentation

Omröstning

Sensation White kommer åter till Köpenhamn i år och gissa vem som kommer vara där!!? Kommer du??
 JA!
 naaää

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards