Alla inlägg den 26 juni 2008

Av Christoffer - 26 juni 2008 21:58

Hallå alla blekfisar! (inget vidare väder att sola i va!?)


Nu är det så att mina pengar som jag jobbade ihop på nattklubben när jag var i Dublin har äntligen hittat in på mitt konto. Var rätt orolig ett tag att de skulle blåsa mig, det har de kanske gjort, skulle enligt mina mindre seriösa beräkningar få ut närmre 4000 kr, men fick ut lite under 3000!

Visserligen är jag inte helt säker på hur mycket jag jobbade eller hur mycket jag skulle få i lön, men åkte ju inte dit för att tjäna pengar precis! Får ta och nöja mig med det jag fått och spendera de på ett riktigt roligt sätt! =D


Juli månad blir en riktig "stiffeaway" månad! kommer att ha stopp i ordningsföljden:

Amsterdam, Amsterdam, Kristiansand, Aalborg (uttalas som snapsen), Bryssel, London (bara på 10h, men ändå), Bryssel och Frankfurt!


Och där någonstans mitt i mellan har jag tagit en veckas semester, den spenderas också förhoppningsvis utomlands , på en sandstrand vid havet med en drink i handen, dreggel i mungipan och goda vänner som nyper flickor i rumpan!


Men det återstår att se, lång tid kvar tills dess!!!


Vi hörs och ses! Och till er som är här för första gången, trevligt att råkas!

Presentation

Omröstning

Sensation White kommer åter till Köpenhamn i år och gissa vem som kommer vara där!!? Kommer du??
 JA!
 naaää

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards