Alla inlägg den 7 juli 2008

Av Christoffer - 7 juli 2008 01:07

Morsning!


Märkt att det är färre som läser min blogg nu sedan jag lämnade Irland. Tro fan det, där hände det ju roliga saker hela tiden. Och är det roligt, så är det ju ofta roligt att läsa om också!

Satt och skummade igenom lite inlägg och såg att det är ju inte så mycket roligt som händer, vardagsproblem/ikkeproblem har ju alla. Nästan lite förvånad att det är några stycken som verkligen är återkommande läsare, det glädjer mig, då sitter man inte här och skriver förgäves!


Har sett att alla toppbloggar handlar om mode, man kan ju klämma in lite mode emellanåt, inte för att jag har en susning om vad som är inne, men hallå, skulle designern till bilden här under ha det, för jag skulle dock inte kunna tänka mig att någon hade på sig det =D men hos den yngre generationen Jarlmo är det inne med högre skor, inte klacken vi snackar om utan "bootsmodellen" i alla typer. Så nästa gång ni är ute och shoppar, kolla in de högre pjuxen, för det e inne! här...


Lugnt på krokan för tillfället. Inga poliser eller brandmän, inga sladdande bilar, ingen hög arabmusik, bara lugnt och tyst, ovanligt men skönt!

Man njuter allt för sällan av lugnet. En sak som är riktigt najs. Nästa gång du sitter på toa, släck lampan och tänd ett ljus (gärna doftljus), då kan man verkligen ta det lugnt och bara vara sig själv för en stund.


Från en sak till en helt annan....

Smakade kalles randiga med ost här om dan, smakade bara kavjar, blev lite besviken. Men kavjar/banan, vad handlar det om??? Jag och farsan satt och spånade på lite andra produkter.

Nya chiquita smoothien, aivar/boysenbär eller nya exotiska lokasmaken rönnbär/grillgrydda.

Även hört rykten om att yallajoggi ska släppa en ny smak, saltgurka/diesel... Det görs ju juice på grönsaker så vet man ju fan aldrig! =)


En sak till som jag tänkte på, (för nu jäklar ska här delas funderingar till höger och vänster, har du någon tanke eller fundering på något så skriv gärna så kommer jag svara på det, blir antagligen inte rätt svar, men garanterat det du vill ha =)!) det här med chipsen, de skulle ju vara canserframkallande och alla slutade ge chips till sina barn, men nu har man lixom glömt bort det och på släktmiddagen idag så satt vi alla och mumsade friterade potatisskivor. Borde man kanske ta bättre hand om sig själv? men samtidigt så känns det ju som en redig utelördag tar hårdare på en, och vet inte hur ni känner, men jag är inte riktigt redo att ge upp det!


Har en vän (Alexnder Wugh) som fick jobb som kocklärling på en miljardärsklubb i Frankrike, tror jag det var och nu avancerat till att vara kock på en av världens bästa restauranger i chicago! det är fan något att blogga om, det gör han också.. ta en liten titt kanske..? gå in på:

gundeligan.se


varma hälsningar från redaktionen på nya "Stiffeaway - and sometimes at home"

Presentation

Omröstning

Sensation White kommer åter till Köpenhamn i år och gissa vem som kommer vara där!!? Kommer du??
 JA!
 naaää

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards