Direktlänk till inlägg 7 juni 2008

Väldigt hemma!

Av Christoffer - 7 juni 2008 12:13

Hallå i rutan!


Idag är vi inte utomlands, vi sitter på toaletten hemma på kroksbäck faktiskt, bärbar dator och trådlöst internet, förjävla praktiskt!

Hade det här varit en tråkig blogg hade jag skrivit om att jag tvättat hela dagen, men det tänker jag inte skriva, men nu har jag redan fått med det utan att det verkade tråkigt, det är det som gör det roligt! Listigt hade vissa sagt...


Man måste ju även underhålla bloggen när man inte är utomlands så ofta, flög en liten tur till Manchester och Amsterdam igår, 11h arbetsdag kan vara slitet, men när jag kom hem kl 23.30 så var jag ändå på riktigt partyhumör! Efter ett onämnbart antal misslyckade försök till att hitta en "danspartner" för kvällen så drog jag ut själv! Kunde ju bara bära eller brista, typ som precis allting annat!!

Jag sprang på en halvarabisk vän vid namn Kenza, och vi hamnade på "Harrys", ett oftast 30+ ställe. Vi drack, dansade och visade oss på styva linan vid BlackJack bordet och jag hade en mycket bättre kväll än jag hade haft om jag hade suttit hemma och surat i mina egna fisodörer!

Det här med bära/brista är inte så 50/50 som det låter, oftast bär det, på ett eller annat sätt!

Ikväll blir det något mer organiserat antar jag!


Ett litet ointressant inlägg om en man på toaletten och kläder på tork! Dem kan man aldrig få för många utav!

Idag ska jag ut och kolla på MC-hjälm och kläder, känner vittringen av kortet, ser du någon susa förbi på nån cool mc om en månad, vinka, det kan va jag! =)


Ha det gott ligister!


("ducati monster", en skönhet och odjur i ett)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christoffer - 13 september 2009 23:01

Tuffa grabbar med bra balans... inte jag alltså!      Buonanotte      ...

Av Christoffer - 6 september 2009 18:04

Hallå alla söndagströtta!   Klockan är 6 och man har inte gjort något idag, visserligen jobbat en tur men inget värt att skriva om.   Skolan har satt igång igen, 2 år kvar innan man är byggingenjör på riktigt, det går fort.   Stiffeaway har gått ner...

Av Christoffer - 27 augusti 2009 19:30

God eftermiddag alla nyvakna!   Själv är jag inte nyvaken, inte jobbat men ändå åstadkommit en massa idag, träffat folk, renoverat, tränat, känns bra när man känner sig duktig! =)   Tyvärr börjar motorcykelsässongen lida mot sitt slut (iaf om några m...

Av Christoffer - 24 augusti 2009 00:38

Äntligen blev det av... I lördags sprutade det testosteron ur öronen på 21 krigssugna grabbar vid Löddeköpinge! Anledningen var Paintball. En riktigt rolig eftermiddag med pulsen på topp när kulorna ven bara centimetrar från huvudet, ibland, och ibla...

Av Christoffer - 14 augusti 2009 03:04

Idag ær det MALMØØFESTIVALEEEEN!!

Presentation

Omröstning

Sensation White kommer åter till Köpenhamn i år och gissa vem som kommer vara där!!? Kommer du??
 JA!
 naaää

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards