Direktlänk till inlägg 19 juli 2008

Illa som fan!!

Av Christoffer - 19 juli 2008 20:23

Okej, lite nördig sak att blogga om på en utomlandsblogg men var bara tvungen..


Nu har Dressman blivit anklagade för att ha Nazistiska symboler i affären..

Sjukt jävla löjligt. Nu när det är ett sånt problem med rasism och sånt, är det så jävla konstigt? När man höjer något till skyarna, klart som fan att folk reagerar.. Självklart, rasism är ju förjävligt men det här är förmycket..



aja, gå in och läs själv... det här måste vara sådana gamlingar som sitter och hänger utanför coop forum eller som försöker slå en med paraplyet när man cyklar 3 meter ifrån dem på gångbanan. Ensamma, bittra och omtyckta.... Är dom inte gamla så kan man ge sig fan på att de kommer hänga och slåss med paraplyer i sina äldre dar!


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2934447.ab



Dagens motto: (för lata människor)

När jag inte gjorde det igår, varför ska jag göra det idag när jag kan skjuta upp det till imorgon...??


Ha det gott ligister!

 
 
gunde

gunde

19 juli 2008 21:29

Hmm de där mottot känner ja igen. Du har väl inte tagit de från min blogg :P pusshaj

http://gunde,gundeligan.se

 
Ingen bild

bloggowner

19 juli 2008 22:13

du, det vet jag faktiskt inte men vet att jag fått det från dig.. men riktigt jävla bra.. jag och farsan skojade om det.. vi båda är lika dana Jarlmomotto =)

 
Din vuxenkompis

Din vuxenkompis

19 juli 2008 22:22

Umaningen är tänkt att du skall publicera på den egen blogg med dina egna tre svar. Är du son till far eller???
Och du, bara så du vet det så har jag faktiskt två underbara barn. Jag lever inte bara i fantasin utan har en(1) gång levt i verkligheten. Så det så!!!

Nu skal ljag tillbaka till den härliga regniga sommardansen ute på festplatsen i stugan. Ballantines nästa!

http://underbara.bloggagratis.se

 
Ingen bild

B.O.

20 juli 2008 17:07

Sorry, är ju inte lika "skillad" som dig tydligen!

Ska ut till dina kvarter nu strax.. blentarp! är det fint väder ses vi kanske i sövde imorgon =)

*plums*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christoffer - 13 september 2009 23:01

Tuffa grabbar med bra balans... inte jag alltså!      Buonanotte      ...

Av Christoffer - 6 september 2009 18:04

Hallå alla söndagströtta!   Klockan är 6 och man har inte gjort något idag, visserligen jobbat en tur men inget värt att skriva om.   Skolan har satt igång igen, 2 år kvar innan man är byggingenjör på riktigt, det går fort.   Stiffeaway har gått ner...

Av Christoffer - 27 augusti 2009 19:30

God eftermiddag alla nyvakna!   Själv är jag inte nyvaken, inte jobbat men ändå åstadkommit en massa idag, träffat folk, renoverat, tränat, känns bra när man känner sig duktig! =)   Tyvärr börjar motorcykelsässongen lida mot sitt slut (iaf om några m...

Av Christoffer - 24 augusti 2009 00:38

Äntligen blev det av... I lördags sprutade det testosteron ur öronen på 21 krigssugna grabbar vid Löddeköpinge! Anledningen var Paintball. En riktigt rolig eftermiddag med pulsen på topp när kulorna ven bara centimetrar från huvudet, ibland, och ibla...

Av Christoffer - 14 augusti 2009 03:04

Idag ær det MALMØØFESTIVALEEEEN!!

Presentation

Omröstning

Sensation White kommer åter till Köpenhamn i år och gissa vem som kommer vara där!!? Kommer du??
 JA!
 naaää

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards