Direktlänk till inlägg 28 juli 2008

Sommarfest

Av Christoffer - 28 juli 2008 20:25

Hallå alla trogna läsare!

Dåligt med uppdateringen den senaste veckan, det beror på att jag haft bättre saker för mig, just nu är inget sådant tillfälle!


Mycket solande, badande och festande. Är det sommarledigt så är det!

I lördags blev det mer än party, det blev megaparty. Det var nämligen "sommarfesten" på luftkastellet. (I Malmö vid brofästet). Sommarfesten hålls en gång varje år och årets dragplåster (för mig) var Trentemöller, en känd dansk elektro-dj!

Och vilken fest det var må jag säga, kan faktiskt nästan varit så att jag och mina kära vänner Jojje, Chrille och Tobbe var dem som dansade hårdast =D jag har iaf fortfarande (idag, måndag) träningsvärk i rygg och nacke av dansandet! Kanske rent av den bästa utekvällen någonsin, det ni!


Kommer lätt åka på fler konserter där han spelar!


Hade inte med mig kamera och inte hittat några bilder på nätet än, men här är en livekonsert med trentemöller (från en dj-tävling i danmark) för er som inte var på plats och såg honom i lördags!


*

*

http://www.youtube.com/watch?v=UI5ATt7XEN8

*

*


Fyra timmars sömn senare kliver jag upp och beger mg till barnkalas. Barnkalas och lite sömn passar inte så bra ihop, har jag märkt, men när det är lillsyrrans så får man ju ta sig i kragen!

Min stora lillasyster fyllde så mycket som 8 år i lördags och i söndags kalasades det, bara tjejer, tur man inte har bacillskräck =)

Det var ett kul och lyckat kalas trots bokade clowner som inte dök upp. Bara 10 år kvar innan jag kan ta med henne ut på krogen, då ska det kalasas, kalasas så att hon inte vill kalasa mer på länge! =)


Vad vore ett kalas utan ballonger?

 Linslus, precis som sin bror!

Tyvärr ska man ut och jobba hela veckan, men blir kanske en live update från frankfurt, kommer lite bilder därifrån då också, tydligen en supermysig stad enligt de som vet, snart är man en av dem!


Hoppas er sommar är till belåtelse, vi ses kära gäster!


Peace, love & electro...

 
 
Ingen bild

Chrille

29 juli 2008 15:41

JA nog var det FETT ÖS! på luftkastellet! Stod inte stilla många sekunder den kvällen.. Stod och pratade och blev fotad av nån journalist nere vid toaletterna, men 1: kommer inte ihåg vad vi pratade om, 2: Jag står inte för vad jag har sagt heller :P
Ball kväll iaf!

 
Ingen bild

B.O.

29 juli 2008 17:50

Hahaha, det är fan rätt, kommer man inte ihåg vad man sagt så kan man ju inte stå för det heller =D har man väl hamnat i eektroträsket så kommer man inte därifrån, och man vill inte ha något annat heller, det är lixom som moijto vs. vin/sprite! dricker mycket hellre moijto =D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christoffer - 13 september 2009 23:01

Tuffa grabbar med bra balans... inte jag alltså!      Buonanotte      ...

Av Christoffer - 6 september 2009 18:04

Hallå alla söndagströtta!   Klockan är 6 och man har inte gjort något idag, visserligen jobbat en tur men inget värt att skriva om.   Skolan har satt igång igen, 2 år kvar innan man är byggingenjör på riktigt, det går fort.   Stiffeaway har gått ner...

Av Christoffer - 27 augusti 2009 19:30

God eftermiddag alla nyvakna!   Själv är jag inte nyvaken, inte jobbat men ändå åstadkommit en massa idag, träffat folk, renoverat, tränat, känns bra när man känner sig duktig! =)   Tyvärr börjar motorcykelsässongen lida mot sitt slut (iaf om några m...

Av Christoffer - 24 augusti 2009 00:38

Äntligen blev det av... I lördags sprutade det testosteron ur öronen på 21 krigssugna grabbar vid Löddeköpinge! Anledningen var Paintball. En riktigt rolig eftermiddag med pulsen på topp när kulorna ven bara centimetrar från huvudet, ibland, och ibla...

Av Christoffer - 14 augusti 2009 03:04

Idag ær det MALMØØFESTIVALEEEEN!!

Presentation

Omröstning

Sensation White kommer åter till Köpenhamn i år och gissa vem som kommer vara där!!? Kommer du??
 JA!
 naaää

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards