Direktlänk till inlägg 15 maj 2008

Det vankas partaj!

Av Christoffer - 15 maj 2008 18:38

Det var ju på tiden må jag säga!

Igår hade vi grillparty hos grannarna, en stor grill, 5 kilo kött och en jävla massa öl, det kan inte gå fel =) Vi hade det bra, som ett svenskt grillparty fast här röktes det på en hel del mer! Vattenpipa i all ära till de som gillar det, men preparera den med en helsikes massa "skunk" (liknande marijuana) så blir det inget livat party, då föredrar jag tjoet och stimmet i Sverige.


Vid 12 tiden kände vi att det var dags att ge sig av. Det blev brasiliansk fest för hela första slanten, live musik och trevligheter, men vi behövde mer ös. Så den andra slanten blev det nattklubb för, 15€ i inträde var rätt blodigt, men bra tryck och musik var där så det var det värt!


När man dansat benen av sig och rumpan var avskakad för längesen så gick jag hem. Eller gick & gick, tog taxi, man är ingen idiot och går i dessa kvarteren!

Och i morse (kl 13) var det inte nådigt, blev mer sprit än vad man klarade av tydligen. Tappra men misslyckade försök att kravla sig ur sängen pågick i någon timme, men tillsist kom man ner, fick tag i en banan och ett glas vatten och sen tillbaka till vågrätt utgångsläge.

Än så länge har jag klämt i mig 1 banan, 2 snickers, 1 cola och ett halv paket chocolate fingers. Snart dags för lunch tror jag =)


 Ikväll är det jobb från 21 till finish, man vet inte riktigt när det blir. Även ikväll jag ska kläcka ur mig att jag ska hem på onsdag, vi får se hur det går. Men jag har en ersättare, även om inget ljus kan ersätta solen så är det alltid nått =)


(här är lite bilder från grillpartyt, folket som inte ser så party ut vid vattenpipan, de var inte speciellt party heller, humm, undra varför)

 
 
Ingen bild

Pappa

15 maj 2008 22:47

Åka taxi är en billig livförsäkring förstår jag. :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christoffer - 13 september 2009 23:01

Tuffa grabbar med bra balans... inte jag alltså!      Buonanotte      ...

Av Christoffer - 6 september 2009 18:04

Hallå alla söndagströtta!   Klockan är 6 och man har inte gjort något idag, visserligen jobbat en tur men inget värt att skriva om.   Skolan har satt igång igen, 2 år kvar innan man är byggingenjör på riktigt, det går fort.   Stiffeaway har gått ner...

Av Christoffer - 27 augusti 2009 19:30

God eftermiddag alla nyvakna!   Själv är jag inte nyvaken, inte jobbat men ändå åstadkommit en massa idag, träffat folk, renoverat, tränat, känns bra när man känner sig duktig! =)   Tyvärr börjar motorcykelsässongen lida mot sitt slut (iaf om några m...

Av Christoffer - 24 augusti 2009 00:38

Äntligen blev det av... I lördags sprutade det testosteron ur öronen på 21 krigssugna grabbar vid Löddeköpinge! Anledningen var Paintball. En riktigt rolig eftermiddag med pulsen på topp när kulorna ven bara centimetrar från huvudet, ibland, och ibla...

Av Christoffer - 14 augusti 2009 03:04

Idag ær det MALMØØFESTIVALEEEEN!!

Presentation

Omröstning

Sensation White kommer åter till Köpenhamn i år och gissa vem som kommer vara där!!? Kommer du??
 JA!
 naaää

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards