Direktlänk till inlägg 16 maj 2008

Allting löser sig när man heter Christoffer!

Av Christoffer - 16 maj 2008 16:26

Hallå i stugan!


Tuff natt att jobba igår, hängig sedan kvällen innan och känner att det ligger någon liten sjukdom och pyr inom mig. funkade inte att döda den med sprit så får helt enkelt vänta ut den! =)


Idag har jag sovit till kl 12 som vanligt, men jag har även fixat mitt bankkonto nu. Jag kommer få ett bankomatkort som jag ska hämta ut på tisdag, och med det kan jag plocka ut pengarna i Sverige.

Man får lön varje vecka här, den betals på tisdan och är inne på kontot på tordan, var lite orolig då jag åker hem på onsdag (bokat biljett och landar kl 21.50 onsdag den 21 i köpenhamn, pickup på svågertorp hade varit super, pappa, chrille, eller den som nu känner för att göra en god gärning =) och mina pengar kom in på torsdagen, så hade jag inte fått något kort så hade det varit klurigare! Men som sagt så har allt löst sig!


Har skrivit att jag ska ta mig ut och se den Irländska naturen, den resan blir på söndag. 27€ så åker man från Dublin till Glendalough till Killkenny och sen tillbaka till Dublin. En heldagstur med massa natur! (hade varit en bra slogan=) Det ska tydligen vara en bra runda, lägger upp lite bilder på söndag!


Min födelsedan om 11 dagar, den 27 maj! glöm inte att säga grattis!


Ha det gott! 

 
 
Din vuxenkompis

Din vuxenkompis

16 maj 2008 23:22

Sitter här med din far och dricker skotskt whisky (tyvärr, borde förstås vara från rätt ursprungsland!"). Första gången jag läser din blogg. Den är JÄTTEBRA!!! Du är fantastik som ger dej ut på detta äventyr. Du skulle dessutom bli en strålande stå upp-komiker om du berättar påsamma sätt som du skriver. Jag har skrattat mycket åt det jag läst.
Jag saknar dock lite info om din akvinnoäventyr. En attraktiv svensk kille som du borde inte gå oantastat i tråklandet Irland. Berätta vad som händer. Jag lovar att inte skvallra för din far :)!

Lycka till med avslutningen, även om jag tror att du kommer att återvända dit senare i år!

/Magnus

http://ww.kreativmc.se

 
Ingen bild

Irre

17 maj 2008 02:52

=)=)

 
Ingen bild

Bloggägare

17 maj 2008 06:06

Som svar på min vuxenkompis inlägg så tusen tack, kul att höra att det är nått kul att läsa. Läst någras bloggar och de flesta är skittråkiga =) Ja du, det här med brudar, blev påhppad av en 40 årig dam, megafull, som skulle kyssa mig, hon fick in några fullträffar på kinderna men lyckades ta mig loss innan det spårade ur riktigt =) mer än så är det tyvärr inte. Det här med raggande har aldrig varit min starka sida. Men man kan ju inte vara bäst på allt. sa den självgode till den döve! Ha det gott, vi ses!

 
Ingen bild

Mojjan

17 maj 2008 10:55

Måste säga jag håller med Magnus. Du skriver roligt, smart och lämnar en önskan att vilja veta mer.. det e spännande att följa dej från min trygga vrå. Längtar efter att prata me dej, grabbsis.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christoffer - 13 september 2009 23:01

Tuffa grabbar med bra balans... inte jag alltså!      Buonanotte      ...

Av Christoffer - 6 september 2009 18:04

Hallå alla söndagströtta!   Klockan är 6 och man har inte gjort något idag, visserligen jobbat en tur men inget värt att skriva om.   Skolan har satt igång igen, 2 år kvar innan man är byggingenjör på riktigt, det går fort.   Stiffeaway har gått ner...

Av Christoffer - 27 augusti 2009 19:30

God eftermiddag alla nyvakna!   Själv är jag inte nyvaken, inte jobbat men ändå åstadkommit en massa idag, träffat folk, renoverat, tränat, känns bra när man känner sig duktig! =)   Tyvärr börjar motorcykelsässongen lida mot sitt slut (iaf om några m...

Av Christoffer - 24 augusti 2009 00:38

Äntligen blev det av... I lördags sprutade det testosteron ur öronen på 21 krigssugna grabbar vid Löddeköpinge! Anledningen var Paintball. En riktigt rolig eftermiddag med pulsen på topp när kulorna ven bara centimetrar från huvudet, ibland, och ibla...

Av Christoffer - 14 augusti 2009 03:04

Idag ær det MALMØØFESTIVALEEEEN!!

Presentation

Omröstning

Sensation White kommer åter till Köpenhamn i år och gissa vem som kommer vara där!!? Kommer du??
 JA!
 naaää

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards