Direktlänk till inlägg 17 maj 2008

Jokinns International Afro Caribbean Super Store...

Av Christoffer - 17 maj 2008 20:13

Golörda!

Hoppas ni har några roliga planer för kvällen, för det har jag, not! =)

Har sjukat mig från jobbet, delvis för att jag är sjuk, krasslig i halsen o litta snuvig, dels för att jag inte pallar med en dag till på puben, 8 h av fulla irländare och inte en enda vettig kineskollega att prata med och dels för att jag ska upp kl 7 imorgon och ta en tur med "PADDYWAGON" (kunde varit paddes nummerplåt om han haft en bil =). Ett tourbussbolag som ska ta mig ut och se lite annat än Dublin. Ska åka själv, så får se om man hittar några trevliga tyska tanter att småtjattra med.


Ska ta Dublins tourbuss också nästa vecka, så man inte missar någonting här, vore ju förargligt om man kom hem och inser att man missat någon liten gränd någonstans!


Ska verkligen bli skönt att komma hem, min sköna säng!! här får man nästan ligga som ett S för att undvika fjädrarna (inte dun då alltså).

Och så kan ni ge er fan på att jag ska ner till hamngrillen, det har man ju längtat efter hela året ju. En Hamngrill-xtraspecial-med-xtra-allt-burgare! De e grajjor!!


Sugen på att se hur irland ser ut egentligen, titta förbi på söndagkväll så ligger här förhoppningsvis en del fina bilder!


(nu har jag inga fina bilder, men några roliga affärsnamn, Booze2go-  (Förslag på nytt namn till systembolaget i sverige kanske?) charmigt =/, och den andra vet jag inte var det är för affär, men det låter farligt)


cheers

 
 
Ingen bild

Johannes

17 maj 2008 21:15

Haha, Hamngrillen, fina grejer vettu! Jag hänkar på! Själv ligger man hemma o kvider, magen som bråkar nu igen! See ya soon! Då blir det fan planering inför sommaren och resa!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christoffer - 13 september 2009 23:01

Tuffa grabbar med bra balans... inte jag alltså!      Buonanotte      ...

Av Christoffer - 6 september 2009 18:04

Hallå alla söndagströtta!   Klockan är 6 och man har inte gjort något idag, visserligen jobbat en tur men inget värt att skriva om.   Skolan har satt igång igen, 2 år kvar innan man är byggingenjör på riktigt, det går fort.   Stiffeaway har gått ner...

Av Christoffer - 27 augusti 2009 19:30

God eftermiddag alla nyvakna!   Själv är jag inte nyvaken, inte jobbat men ändå åstadkommit en massa idag, träffat folk, renoverat, tränat, känns bra när man känner sig duktig! =)   Tyvärr börjar motorcykelsässongen lida mot sitt slut (iaf om några m...

Av Christoffer - 24 augusti 2009 00:38

Äntligen blev det av... I lördags sprutade det testosteron ur öronen på 21 krigssugna grabbar vid Löddeköpinge! Anledningen var Paintball. En riktigt rolig eftermiddag med pulsen på topp när kulorna ven bara centimetrar från huvudet, ibland, och ibla...

Av Christoffer - 14 augusti 2009 03:04

Idag ær det MALMØØFESTIVALEEEEN!!

Presentation

Omröstning

Sensation White kommer åter till Köpenhamn i år och gissa vem som kommer vara där!!? Kommer du??
 JA!
 naaää

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards